martes, 16 de septiembre de 2008

I fins aqui... L'estiu

Nois i noies, s'ha acabat l'estiu, ho em d'acceptar!
Amb el final de l'estiu, el final de les festes de poble i amb el final de les festes de poble final dels campionats, queda Riudaura i St. Esteve de'n Bas, però ja està!

Com que s'han acabat els campionat m'agradaria que dediquesim (tots juns) aquest temps a millorar el blog. Aquest dies estic posant link's de com jugar a altres jocs a part del truc i la butifarra, m'agradaria que entre tot ho fessim tot i si algu te ganes, temps i sapiga algun joc per explicar (rasca, cinquillu, fill de puta, mentider, guilipolles, etc etc) que ho redacti i m'ho envii per email!!

Tenim dos opcions tirar endevant o deixar-ho corre! Ami m'agradaria que ho intentessim un cop més tirar-ho endavant i si no ni a ganes doncs a l'estiu que bé ja tornarem a penjar els campionats que sapiguem i que s'ho miri qui vulgui!

Merci nois! Sort per els que comencem el curs (alguns) i a la feina els altres!!

P.D. El mail es: amicsdelescartes@gmail.com

No hay comentarios: